| לפרטים: 0747035008

לחיי ההתחלות החדשות

התחלות חדשות תמיד מציפות סימני שאלה והתרגשויות, במיוחד כשמדובר בשינוי נרחב ומקיף כמו שינוי תזונה או גמילה מעישון – יציאה לדרך חדשה המלווה אותנו לכל אורך היום, בקטן ובגדול. מה יקרה אם יחגגו יומהולדת במשרד? איך יהיה לשבת עם החברים בבר בלי לעשן? מה יקרה כשאהיה מתוח/ה? איך להתפנק? לשאלות האלה ואחרות אין תשובה “נכונה” אחת, את התשובות מגלים בהדרגה, ועם התהליך התשובות נעשות נכונות ומדויקות יותר. מניסיון אני יודעת להבטיח שהתשובות כולן מגיעות, ואי אפשר לענות מיד על כל השאלות, אבל בהחלט אפשר להיעזר בבעלי ניסיון.

אחת השאלות הכי מטרידות כשמתחילים את התזונה החדשה (בין אם בטיפולי הגמילה מסוכר וגלוטן ובין אם התזונה התומכת בגמילה מסיגריות) היא איך להתארגן ליום העבודה. סוכר וגלוטן מסתתרים בכל כך הרבה מוצרים שלפעמים זה עלול להיראות בלתי אפשרי – אבל ההפך הוא הנכון, זה לא רק אפשרי, זה יכול להיות גם נעים. אז כדי שנוכל למחוק לפחות דאגה אחת מסדר היום – הנה כמה רעיונות.

אל תוותרו על ארוחת הבוקר: ארוחת בוקר של ירוקים וחלבון תסייע לכם לשמור על תחושת שובע לאורך כל היום, וגם תעניק לגוף את כל מה שנדרש לו על מנת להתחיל את היום במרץ וחיוניות.

קחו איתכם שני פירות, ממליצה על תפוחים, וקופסאת ‘אל רעב’ – קופסה קטנה ובה אגוזים מסוגים שונים. קופסאת ה’אל רעב’ תהיה איתכם מתי שתרגישו שאתם צריכים אנרגיה ותסייע לכם לשמור את עצמכם שבעים לאורך היום. אכילת תפוח עם אגוזים, תסייע לסוכר הטבעי שנמצא בפרי להתפרק לאט יותר בגוף, תמנע עלייה חדה של רמות הסוכר, ותשמור על תחושת שובע. זו נקודה חשובה מאוד: כשאנחנו שומרים על תחושת שובע לאורך כל היום אנחנו לא מרגישים את “החוסר” או “הויתור”.

שתו המון. קחו איתכם בקבוק מים שילווה אתכם לכל מקום. בחורף תרבו בשתיית תה צמחים. מים חמים ו/או קרים עם ג’ינג’ר ולימון מאוד עוזרים לתהליכי הניקוי הטבעיים של הגוף.

הכינו לכם ארוחת ביניים מירקות חיים – מקלוני גזר, גמבה, מלפפון, עגבניות שרי מתוקות וקטנות; כל אלה לא רק יעזרו לכם לשמור על שובע ולהגיע להפסקות האוכל שלכם שקטים ונינוחים, הם גם מלאים בנוזלים, סיבים, מינרלים וויטמינים, הם ישמרו אתכם עירניים וגם יעזרו לחילוף החומרים.

הכינו במהלך סוף השבוע סיר גדול של מרק מלא בכל טוב הארץ: ירקות, שורשים. חלקו אותו למנות, וקחו אותו לעבודה יחד עם מנת אורז. כך תוכלו להינות מדגן לצד הירקות הטובים ומהליטוף הרך של מנת אוכל חם.

איך אתם הסתדרתם בימים הראשונים לעבודה? מוזמנים לשתף בתגובות טיפים ומתכונים אהובים עליכם.

בתאבון!

ניצה

תגובה 1

  1. ספיר
    9 בדצמבר 2017

    טיפים מעולים! אני לוקחת איתי לעבודה כמה תמרים וגם פירות, עוזר מאוד לשמור על תחושת שובע ולא להתפתות לאכול מתוקים.

רשום תגובה